Op onze Daltonschool vinden wij de mening van onze leerlingen belangrijk, samen ontwikkelen we de school. Wat vinden de leerlingen? 

  • 'Ik vind school leuk omdat je als je de school binnenkomt je een fijn gevoel krijgt. De juffen en meesters zijn aardig en ik heb veel vrienden.'
     
  • 'Er is veel te doen en er is veel ruimte om dingen te doen. Ik vind rekenen leuk.'
     
  • 'Ik vind school leuk omdat je er goed kan leren en het gezellig is.'

  • 'Ik vind school leuk omdat ik leuke vrienden en vriendinnetjes heb en ik vind de juf leuk en de vakken.'

  • 'Het is leuk op school omdat we veel samenwerken. Alleen werken vind ik niet heel leuk. Het is gewoon gezellig en we doen leuke dingen.' 

Home Ons onderwijs Wat vinden de kinderen?